Jäsenmaksu

Kuka voi liittyä Kaitaan koti ja koulu -yhdistykseen?

Toivotamme kaikki Kaitaan koulun ja lukion oppilaiden vanhemmat, huoltajat sekä kodin ja koulun yhteistyöstä kiinnostuneet tervetulleiksi mukaan toimintaan kouluyhteisömme hyvinvoinnin tukemiseksi ja lisäämiseksi!
Yhdistyksen jäsenenä olet mukana vaikuttamassa ja tutustut koulun henkilökuntaan ja muihin vanhempiin. Voit liittyä mukaan maksamalla jäsenmaksun ja samalla tuet Koti ja koulu -yhdistyksen toimintaa, vaikket voisikaan osallistua hallitustoimintaan.

Maksa jäsenmaksusi MobilePayllä ja täytä alla oleva jäsenhakemus. Mikäli sinulla ei ole käytössäsi MobilePaytä voit maksaa jäsenmaksun suoraan tilillemme:

Maksun saaja:   Kaitaan koti ja koulu -yhdistys ry.
Tilinumero:  FI93 1411 3000 0442 35
BIC/SWIFT:  NDEAFIHH

Viitenumero:
4381  (jäsenmaksu)

MobilePay-tili: 44101 Jäsenmaksu: 20 euroa Syötä etu- ja sukunimesi
Tukimaksu ilman jäsenvelvoitteita MobilePay-tili: 44101 Summa: omavalintainen summa (10-200 euroa)